18 Aralık 2019 Çarşamba

2 Bin Öğrenciye Çevre Bilinci Eğitimi Verilecek
İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR ile Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Hamdi Görkem GENÇTÜRK Arasında Protokol İmzalandı.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü arasında imzalanan protokol ile yeni eğitim öğretim yılında da çocuklarımıza çevre bilincini ve duyarlılığını küçük yaşlarda aşılamak için ortalama 2 Bin  öğrenciye eğitim verilmesine başlanılacak olup, verilecek eğitimin temel amacı, hava, su ve toprağın oluşturduğu çevrenin korunmasının gerekliliği; ambalaj atıklarının neler olduğu, geri kazanımın önemini vurgulamak ve bu konuda çocukların bilinç düzeyini arttırmak.
Çocuklar aldıkları bu eğitim sayesinde kazanımlarını hayatlarının her aşamasında uygulamaya geçirerek çevre konusunda bilinçli bireyler olacaklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder