13 Aralık 2019 Cuma

 İlkokul Öğrencilerine Drama ve Zeka Oyunları Atölyesi Açıldı

 Niğde de Necip Fazıl Kısakürek İlkokulun da  Drama  ve Zeka Oyunları Atölyesi Açıldı
Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR Necip Fazıl Kısakürek İlkokulu Drama Atölyesinin Açılışını Gerçekleştirdi..
Milli Eğitim Bakanlığının 2023 Eğitim Vizyonu çerçevesinde önemli bir rolü alan tasarım ve beceri atölyelerinden biri daha Necip Fazıl Kısakürek İlkokulu'na Drama Atölyesi olarak kazandırıldı.
Açılıştan sonra öğrenciler Drama Atölyesinde şiir ve ney dinletisi sunarak atölyeyi kullanmaya başladılar.
Milli Eğitim Müdürü YAŞAR ,Atölyenin kazandırılmasında emeği geçen öğretmenlere ve velilere teşekkür etti.
Ayrıca İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR Necip Fazıl Kısakürek İlkokulu Zeka Oyunları Atölyesinin Açılışını da Gerçekleştirdi.
Oyunlarla ilgili bilgi alan İl Milli Eğitim Müdürü YAŞAR atölyenin yapılmasında emeği geçenlere teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder