21 Kasım 2020 Cumartesi


 OKUL MÜDÜRLERİ İLE TOPLANTI YAPILDI

İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, İl Geneli Okul Müdürleri İle Toplantı Gerçekleştirdi.

2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı durum değerlendirme toplantısı Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi 1923 no'lu salonda gerçekleşti.

Pandemi kurallarına dikkat edilerek gerçekleşen toplantıda İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, okul müdürlerine sene başından beri gösterdikleri gayretlerden dolayı teşekkür ederek başladı.

Niğde'de nerdeyse tüm okullarda eba destek noktası oluşturulduğunu belirten İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, ilideki okulların tamamına yakınının tam gün eğitim yaptığını pandemi dönemi dolasıyla sınıfların bölünmesine rağmen öğrencilerin mağdur edilmeden eğitime devam ettiklerini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder