24 Haziran 2013 Pazartesi

Eğitim Semineri Verildi

     Çamardı İlçe Müftülüğünde Personele  2013 Yılı Yaz Kur'an Kursu Öncesi Eğitim Semineri Verildi..
Çamardı Müftülüğü tarafından, 2013 Yılı Yaz Kur'an Kursu öncesi, kurslarda görev yapacak olan İmam-Hatip, Müezzin-i Kayyım ve Kur'an Kursu Öğreticilerine yönelik eğitim semineri verildi...
      Eğitim semineri, Niğde Merkez Talayhan Camii Uzman İmam-Hatibi Harun CAN tarafından verildi. Seminerde, çocuklarla nasıl iletişim kurulması gerektiği; cami  ve kursları sevdirmede kursiyerin önemine dikkat çekildi.
    Kurslara katılan öğrencilere güleryüz,şefkat , merhamet ve anlayış gösterilmesi,kursta bulunmanın anlamı ve öneminin anlatılması, Kur'an öğrenimi ve dini eğitimi cazip hale getirmek amacıyla yaz kurslarında eğitim ve öğretim hizmetlerinin sevgi,hoşgörü ve gönüllülük esasına dayalı olarak yürütülmesi gerektiğini vurgulandı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder