25 Haziran 2013 Salı

KERMES AMACINA ULAŞTI           
      ÇAMARDI ÖĞRENCİLERİNE YARDIM DERNEĞİ TARAFINDAN BURS VERİLEN ÖĞRENCİLER YARARINA ÖĞRETMEN EVİNDE 07 - 15 HAZİRAN TARİHLERİ ARASINDA DÜZENLENEN KERMES AMACINA ULAŞTI.
   



   Kermesi organize eden , Çamardı Öğrencilere Yardım Derneği Başkan Yardımcısı İmam Hatip Eyüp AKTAŞ , “ Çamardı Öğrencilere Yardım Deneği olarak 2012 - 2013 Eğitim Öğretim yılında 28 öğrenciye burs verdik. Bu öğrencilerin burslarının devamı ve daha çok sayıda öğrenciye yardımcı olmak amacı ile dernek adına bu kermesi düzenledik.

       Ilçe halkının ve yardım severlerin ilgisi büyük oldu. Her şey beklediğimiz gibi oldu. Kermes amacına ulaştı. Genci , yaşlısı , çalışanı , ev hanımı herkes bir katkı sağlamak için Kermese bir şeyler gönderdi." dedi.
Çamardı Öğrencilerine Yardım Derneğinin düzenlediği Kermese Çamardı ve köylerindeki hayırsever vatandaşların bağışları ve bayanların el emeği göz nuru yaptığı şallar , oyalar , patik ,kazak ve yelekler , yöresel yemek ve tatlıların yanı sıra Pozantı ilçesi ve Kamışlı Beldesinden de kermese destek ve yardım edildiği belirtildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder