15 Haziran 2013 Cumartesi

FUTBOL HEYECANI DEVAM EDİYOR

      Burç İlköğretim Okulunun “Spor, kardeşlik ve dayanışmadır.” parolasıyla düzenlemiş olduğu Kurumlararası Futbol Turnuvası tüm hızıyla devam ediyor.
      Büyük çekişmelere sahne olan gurup karşılaşmaların sonrasında yarı finallere geçildi.
Yarı final karşılaşmalarında Burç İlköğretim Okulu ile Çukurova Tarım Kredi Kooperatif takımları karşılaştı. Nefes kesen, heyecanın zirveye ulaştığı maçın normal süresi 4-4 eşitlik ile sonuçlandı. Penaltıların sonucu belirlediği maçta Burç İlköğretim Okulu finale kalmayı başardı. Maç sonu Burç İlköğretim Okulunun sevinç gösterisi görülmeye değerdi.

Diğer yarı final karşılaşmasında ise Kaymakamlık Takımı, Üskül İdman Yurdu'nu yenerek Burç İlköğretim Okulunun finaldeki rakibi oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder