23 Haziran 2013 Pazar

EĞİTİMDE BU YIL
 MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MEHMET ULUSOY
 2012  2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINI DEĞERLENDİRDİ
                Çamardı İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY  “ 2012  2013 Eğitim ve Öğretim yılı 14/06/2013 tarihi itibariyle sona erdİ.İlçemiz iyi ve başarılı bir yıl geçirildi, özellikle SBS'de yine istenen başarı yakalanacak.
 Ayrıca yıl içerisinde okullarımızda başarılı bir şekilde sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler yürütüldü,           
     özellikle sportif faaliyetlerde okullarımız il ve bölge turnuvalarında oldukça başarılı oldu. . Bu başarılardan dolayı da ilçemizdeki tüm okul ve kurumlarda görev yapan idareci ve öğretmenleri  kutlar , teşekkür ederim
. Eğitim ve öğretimde veli desteği olmadan başarı yakalanamaz diye belirten Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY , tüm öğrenci velilerine de müteşekkir olduklarını söyledi

 “Öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin iyi bir yaz tatili geçirmelerini, 2013  2014 eğitim öğretim yılına daha dinç ve hazırlıklı başlanmasını dilerim.” Dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder