30 Kasım 2019 Cumartesi

2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Analitik Okuma Öğretmen Eğitimi Başladı
2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Türkçe ve Sınıf Öğretmenlerinin Katılacağı Analitik Okuma Eğitimi Başladı
Niğde Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR  “Milli Eğitim Bakanlığı 2023 Eğitim Vizyonunda ifade edilen " Türkçe'nin korunması ve geliştirilmesi, temel eğitimin omurgası olarak ele alınacaktır. Öğrencilerin Türkçe'nin inceliklerini tanımalarını sağlayan, Türkçeyi özenli ve bilinçli biçimde kullanmalarını destekleyen bir öğrenme-öğretme süreci inşa edilecektir."  hedefine hizmet etme ve öğretmenlerimizin mesleki bilgi ve beceri düzeylerinin artırılması amacıyla Ar-Ge Birimi tarafından Analitik Okuma Eğitimi verilmeye başlandı.
20 kişilik gruplar halinde atölye şeklinde planlanan ve Niğde merkez ilçede görev yapan Türkçe Öğretmenlerinin katılımı ile başlayan eğitimler ilerleyen günlerde tüm ilçelerde görev yapan Türkçe ve Sınıf Öğretmenlerinin katılımıyla kapsamı genişletilerek devam edecektir.” Dedi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder