15 Eylül 2013 Pazar

  Kaymakam KARAOSMANOĞLU,
 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Uyum Programı Açılışı'na Katıldı
   Geçen hafta Okul öncesi ve ilkokul 1. sınıf öğrencileri, "Uyum Programı" kapsamında  okula  ilk adımlarını atarken, Kaymakam KARAOSMANOĞLU ve İlçe Milli Eğitim MüdürÜ Mehmet ULUSOY,onları yalnız bırakmadı.
      Nazmiye Pınar İlkokulu'na gerçekleştirilen ziyarette,Kaymakam KARAOSMANOĞLU
ve  İlçe  Milli  Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY'u ,Okul Müdürü Tahsin ECEMİŞ,Müdür Yardımcısı Abdulgani ÖZKAN,okul personeli,veliler ve minik öğrenciler karşıladı.Sırasıyla  okul öncesi  ve  birinci  sınıfları gezen  Kaymakam Adnan  KARAOSMANOĞLU  ve  İlçe Milli  Eğitim  Müdürü Mehmet  ULUSOY, buradaki miniklerle  tek  tek  ilgilenerek,onlara
hediye dağıttı.2013-2014  eğitim  ve  öğretim  yılının hayırlı uğurlu olmasını diledikten sonra ve miniklerle hatıra fotoğrafı çektirdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder