11 Eylül 2013 Çarşamba

Niğde´ye İlk Atama 82 Öğretmen Atandı        

Niğde Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen 2013 Eylül ayı ataması ile Niğde’ye 82 öğretmenin atandığını söyledi.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından atmaları gerçekleştirilen ve kararnameleri çıkan öğretmenler ile tek tek tanışan Milli Eğitim Müdürü Ekinci, göreve yeni başlayan öğretmenlere tavsiyelerde bulunarak öğrencilerin kendilerini beklediğini ve onlara sahip çıkmalarını söyledi.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 40 bin öğretmen ataması gerçekleştiğini belirten Ekinci, Niğde’ye bu atamalardan çeşitli branşlarda 82 kontenjan ayrıldığını söyledi. Atanan öğretmenlerin hemen göreve başlayacaklarını kaydetti.
Göreve başlayan öğretmenler ile tek tek tanışan Milli Eğitim Müdürü Ekinci, onlara tavsiyelerde bulundu. 
7 branşta 82 öğretmen atandı.
Niğde’ye ilk atama ile gelen 82 öğretmenin branşları ve atama sayıları ise şöyle oldu.
Arapça 2, Bilişim Teknolojileri 30, Biyoloji 6, El Sanatları 2, Fen Bilimleri/Fen ve Teknoloji 22, Rehber Öğretmen 19, Yiyecek İçecek Hizmetleri 1.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder