23 Kasım 2013 Cumartesi

KÜÇÜK YÜREKLERDEN BÜYÜK VE ANLAMLI DAVRANIŞ 

ÇAMARDI İLÇESİNDE YAPIMINA BAŞLANILAN MERKEZ ULU CAMİ VATANDAŞLARIN BAĞIŞLARI İLE YAPILIYOR.BU BAĞIŞLARDAN EN ANLAMLI OLANI DA BÖYLE YAŞANDI.
    İlköğretim öğrencilerinden Kenan Said EKE harçlıklarından biriktirdiği 100(yüz) TL’yi arkadaşları Burak UTAŞ ve Melih ÇOBAN ile birlikte Merkez Ulu Camii inşaatı için İlçe Müftülüğe gelerek bağışta bulundu.
Kenan Said EKE’ye 100 TL bağışı karşılığında Türkiye Diyanet Vakfı Çamardı Şubesi tarafından makbuz kesilerek verildi.
İ lçe Müftüsü Hayri ERENAY bu duyarlı davranışlarından dolayı Kenan Said EKE’yi ve beraberindeki arkadaşlarını tebrik ederek şöyle dedi:’’ Bu yaşta böyle müstesna ve anlamlı davranışlarınızdan dolayı size teşekkür ediyorum. Bu davranışınızın büyük ve küçük herkese örnek olması ve toplumda yardımlaşma ve dayanışma duygularının gelişmesine vesile olmasını dilerim.’’
   Bağışta bulunan öğrenci Kenan Said EKE’ de :’’ Babamın babana verdiği harçlıkları biriktirerek İlçemizde yapımı başlanan Merkez Ulu Camii’ne bir katkı da ben sağlamak istedim. Yapılacak Camimizin tüm ilçelere örnek bir eser olmasını temenni ediyorum’’ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder