26 Kasım 2013 Salı

SODES PROJESİNİN AÇILIŞ TOPLANTISI  YAPILDI.

    Kalkınma Bakanlığı'nın finanse ettiği Niğde Valiliği'nin koordine ettiği ve  Çamardı Gülbahçe  Kültür ve Eğitim Derneği'nin yürüttüğü 2013  510091 Nolu Sporla Okumak SODES Projesinin konferans salonu açılış toplantısı yapıldı.

.  Açılışa Kaymakam Adnan KARAOSMANOĞLU,Burç Belediye Başkanı Remzi ÖZMEN,İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Hacı DÜNDAR, SODES Projesi koordinatörü İlyas GÖKTEPE,Burç Ortaöğretim Erkek Öğrenci Yurdu Müdürü Mehmet AKILLI ve öğrenciler katıldı.

  Kurdele  kesimini, Kaymakam KARAOSMANOĞLU,Burç Belediye Başkanı Remzi ÖZMEN, Milli Eğitim Şube Müdürü Hacı DÜNDAR yaptı.

    Açılış konuşmasında SODES Projesi koordinatörü İlyas GÖKTEPE, Milli Eğitim Şube Müdürü Hacı DÜNDAR,Burç Belediye Başkanı Remzi ÖZMEN söz aldı.Daha sonra kürsüye gelenen Kaymakam KARAOSMANOĞLU, öğrencilere kendilerini geleceğe hazırlama konusunda nasihatlerde bulundu ;Anne ve babanızı üzmeyin.Onların dualarını alın. Kendinizi sevin.Ve mutlaka derslerinizin günlük tekrarlarını yapın , dersi derste öğrenin. Bol bol kitap okuyun..dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder