12 Kasım 2013 Salı

ZZTK, FHC 2013’DE TÜRK ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞINI TANITACAK

ZZTK, ÇİN PAZARINDAKİ PAYINI FAALİYETLERİYLE ARTTIRACAK

Çin’in Şanghay kentinde gerçekleşen Food Hospitality China (FHC 2013)Fuarı’nda 5.defa yer alacak olan ZZTK, fuarda Türk zeytin ve zeytinyağını tüm dünyaya tanıtacak. Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi Başkanı Metin Ölken, Çin’in ZZTK’nın önemli hedef pazarlarından biri olduğunu ifade etti.

Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi (ZZTK) Başkanı Metin Ölken, "Çin, ZZTK hedef pazarlarının başında gelmektedir. Özellikle Çin'in ciddi şekilde artan zeytinyağı ithalatından tatmin edici pay almak için ZZTK olarak 4 senedir ciddi çalışmalar yürütmekteyiz. 2013 yılında bu çalışmaların meyvelerini yavaş yavaş görmeye başladık. Çin’in Şanghay kentinde 13-15 Kasım 2013 tarihleri arasında gerçekleşen FHC 2013 süresince vereceğimiz seminer ve tadım etkinlikleriyle Çinlilerin gönüllerini fethedeceğiz. FHC 2013 kapsamında, ben Türk zeytin-zeytinyağı sektörü ile ilgili bir seminer vereceğim. Fuar süresince,  ZZTK Yönetim Kurulu Üyemiz Emre Uygun tarafından da katılımcılara tadım eğitimi verilecek. Fuarın ikinci günü ise Çin yemeklerinin Türk zeytinyağıyla yapılacağı yemek pişirme etkinliği gerçekleştireceğiz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder