15 Mayıs 2014 Perşembe


Büyük Birlik Partisi BOR İlçe Başkanlığı ve BOR Alperen Ocakları İlçe Başkanlığı adına Samed Yüksel; “Soma'da meydana gelen maden faciasıyla ilgili olarak taziye ve geçmiş olsun mesajı yayınladı.”

Yüreğimiz yanıyor, acının tarifi yok !..

Aziz TÜRK MİLLETİ’mizin ve tüm TÜRK - İSLAM DÜNYASI'nın başı sağolsun


Manisa/Soma'da ki kömür ocağında çıkan yangın sonucu rızkını, geçimini yerin altında, zor şartlarda, kömür kazarak arayan ve bu uğurda yerin binlerce metre altında helal rızık temin etmeye çalışırken ebediyete irtihal ederek Rahmet-i Rahman'a kavuşup ŞEHADET şerbeti içen kardeşlerimi yüreğim yanarak duâlarla anıyorum.
Geride, gözü yaşlı, yüreği yaslı kalan acılı eşlere, çocuklara, babalara, analara ve kederli yakınlarına sabr-ı cemil niyaz ediyorum ve metanet diliyorum.
Yaralılara karanlık gecede, kara taşın üstünde, kara karıncanın yürüdüğünü gören ve ayak seslerini işiten Allah-û Teâlâ’dan acil şifalar diliyorum.
Halen mahsur kalanların bir an önce kurtarılması temennilerimle kul bittim dediğinde, yettim diyen Allah(c.c.)’ın yâr ve yardımcıları olup, sağ salim göçük altından çıkarılıp ailelerine kavuşmalarını niyaz ediyorum.
Necip Türk Milleti'miziz başı sağolsun ve Rabbim bir daha böyle acılar yaşatmayıp her türlü musibetten milletimizi muhafaza eylesin inşâAllah.
- Büyük Birlik Partisi Bor İlçe Başkanlığı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder