24 Mayıs 2014 Cumartesi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Sergisi Açıldı


Niğde Üniversitesi  Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Anabilim Dalı 2.sınıf öğrencileri tarafından Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı dersi kapsamında ilkokullardaki bütün derslerde öğrencilere kazandırılacak hedef davranışların kalıcı ve izli olarak kazandırılması için üretilen bu materyallerin sunulduğu sergi, Eğitim Fakültesi bahçesinde düzenlenen törenle açıldı.
Törene Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nâzım Hikmet Polat, akademik ve idari personel ile öğrenciler katıldı.
Açılışın ardından Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nâzım Hikmet Polat beraberindekilerle birlikte öğrencilerin hazırladıkları materyalleri incelediler.
Öğretim Görevlisi Kemal Mert’in danışmanlığında hazırlanan sergiyi beğendiğini ifade eden Prof. Dr. Nâzım Hikmet Polat emeği geçenleri kutladı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder