20 Mayıs 2014 Salı

EMNİYET İÇİN EĞİTİME DEVAM

ÇAMARDI EMNİYET AMİRLİĞİ TRAFİKTE BİLİNÇLİ DAVRANMADA FARKINDALIK YARATMAK AMACI İLE ÖĞRENCİ VE SÜRÜCÜLERE TRAFİK EĞİTİMİ VERDİ.
Trafik Haftası münasebeti ile trafik bilincini aşılamak, bilinçli bireyler yetiştirilmesine katkı sağlamak amacı ile Çamardı İlçe Emniyet Amirliği tarafından ilköğretim ve ortaöğretim çağındaki öğrencilere yö nelik trafik eğitimine devam edildi.
Ayrıca Trafik Haftası nedeni ile trafikte seyreden araç sürücülerine broşürler dağıtıldı. Sürücülere emniyet kemeri kullanmanın önemi hatırlatıldı ve eğitim uygulamalarının devam edeceği belirtildi.
Eğitim Öğretimin 1. Döneminde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile koordineli olarak Atatürk ve Nazmiye Pınar İlköğretim Okulu öğrencilerine trafik eğitimi verildi. 2. Dönemde ise Trafik Haftası münasebeti ile ÇPL ve YİBO öğrencilerine, trafiğin önemi, trafikte nasıl davranılması gerektiği konularında slayt ve animasyonlarla desteklenmiş eğitim verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder