12 Eylül 2018 Çarşamba

OKUL GÜVENLİK TOPLANTISI VALİ YILMAZ ŞİMŞEK BAŞKANLIĞINDA YAPILDI 

Öğretim Yılı öncesi okullarda alınacak güvenlik tedbirleri, Okul Servisleri, Uyuşturucu ile Mücadele, trafik ve sağlık gibi konuları içeren Okul Güvenlik toplantısı Vali
Yılmaz Şimşek başkanlığında gerçekleştirildi. 
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Konferans Salonunda gerçekleştirilen toplantıya ValiYılmaz Şimşek, Niğde Belediye Başkanı Rifat Özkan, Vali Yardımcısı Adnan Türkdamar, İl Jandarma Komutanı Kd. Albay Garip Gümüş, İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu, Kaymakamlar, İl Milli Eğitim Müdür V. Fatih Altan, Belde Belediye Başkanları, Okul Müdürleri ve Okul Aile Birliği Başkanları katıldı. 
Toplantının açılış konuşmasını yapan Vali Yılmaz Şimşek, 2018- 2019 eğitim-öğretim sezonunda öğrencilerimizin huzurlu bir ortamda eğitim görmeleri için okul içlerinde ve çevrelerinde gereken her türlü tedbirin alınacağını söyledi. 
“Valiliğimizin, Milli Eğitim Müdürlüğümüzün, Emniyet Müdürlüğümüzün ve tüm kamu kurumlarımız ile okul aile birlikleri dâhil evlatlarımızı her türlü olumsuzluktan koruyarak geleceğe hazırlamak için üzerimizde çok büyük bir sorumluluk bulunmaktadır” diye sözlerine devam eden Vali Yılmaz Şimşek, “Bütün çocuklarımızı ve gençlerimizi en iyi şekilde yetiştirmeliyiz. Bu sorumluluk hepimizin; başta evlatlarımızın güvenli bir ortamda eğitim almaları olmak üzere, genel olarak eğitim-öğretim faaliyetleri konusunda biz de Valilik olarak, bu çalışmaların en iyi şekilde sürdürülmesinin takipçisi olacağız” dedi.
ValiYılmaz Şimşek’in konuşmasının ardından İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve İl Emniyet Müdürlüğü yetkilileri tarafından sunum gerçekleştirilen toplantıda katılımcılar, soru, görüş ve önerilerini dile getirdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder