4 Eylül 2018 Salı


VALİ YILMAZ ŞİMŞEK, OKUL İNŞAATLARINI İNCELEDİ

Vali Yılmaz Şimşek, 2018-2019 eğitim-öğretim yılı açılışı öncesi il merkezinde ve Bor İlçesinde tadilatı devam eden ve yapımı tamamlanan okullarda incelemelerde bulundu.

İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar’ın hazır bulunduğu incelemelerinin ilkini Niğde Merkez Anadolu İmam Hatip Lisesi ve 200 kişi kapasiteli öğrenci pansiyon binasında gerçekleştiren Vali Yılmaz Şimşek, sırasıyla Dr. Sağdık Ahmet İlkokulu, Bor Şehit Fehmi Altunbaş Yatılı Bölge Ortaokulu onarımı, Nezihe Tahsin Kitapçı İlkokulu, Endüstri Meslek Lisesi ve BİLSEM’in inşaatında incelemelerde bulundu.
İncelemeler esnasında İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar ve yüklenici firma yetkililerinden çalışmalar hakkında bilgi alan Vali Yılmaz Şimşek, okulların 2018 - 2019 eğitim-öğretim yılına hazır hale getirilmesi için yürütülen çalışmaların en kısa zamanda tamamlanması istedi.
Çocuklarımızın daha sağlık ve ferah ortamlarda eğitim görmelerini sağlamak amacıyla okulların fiziki ortamlarını iyileştirmeye çalıştıklarının altını çizen Vali Yılmaz Şimşek, “Geleceğimizin teminatı çocuklarımızın en güzel ortamlarda eğitim görmesini istiyoruz. 2018-2019 Eğitim ve Öğretim yılını yavrularımızın sağlıklı ortamlarda rahat geçirmesi için büyük bir gayret sarf ediyoruz.
Amacımız, il merkezinde eğitim gören çocuklarımız ve gençlerimiz gibi İlçe, belde ve köylerimizde ikamet eden çocuklarımızda aynı kalitede eğitim alabilsinler. Bu nedenle Valiliğimiz ve Milli Eğitim Müdürlüğümüz cansiperane bir şekilde çalışmaktadır. Şuana kadar yaptığımız incelemeler neticesinde okullarımızda bir sıkıntı görünmüyor” ifadelerine yer verdi.
Tadilatı devam eden ve yapımı tamamlanan oku inşaatlarındaki incelemelerinin ardından Gençlik Merkezini ziyaret eden Vali Yılmaz Şimşek, gençlik merkezi üyesi öğrencilerle sohbet ederek tenis oynadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder