9 Haziran 2012 Cumartesi


72 bin öğrenci tatile girdi

Niğde’de 292 eğitim kurumundaki 72 bin öğrenci için bugün son ders zili çalıyor 
ve öğrenciler yaklaşık üç ay sürecek yaz tatiline giriyor. Öğretmen ve 
öğrenciler için başarılı bir yılı geride bıraktıklarını söyleyen İl Milli Eğitim Müdürü 
Celalettin Ekinci, “Öğrencilerimiz geleceğimizdir, geleceğimize sahip çıkıp yatırım
 yapmalıyız.” dedi.

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı 292 eğitim kurumunda 4 bin 385 öğretmen
 ile 72 bin 864 öğrencin tatiline girdiğini vurgulayan Ekinci, sene sonu mesajı 
yayımladı. Mesajında eğitimin okul, veli, öğretmen ile birlikte üçlü bir saç ayağı
 üzerinde kurulduğunu belirten Milli Eğitim Müdürü Ekinci, “Eğitimin sadece okuldaki 
dört duvarla sınırlı kalmaması gerektiğine inanıyorum. Bizler öğrencilerimizin hem 
annesi hem babası hem de öğretmeni olmalıyız. 
Yeni projelerle çıtayı yükseltiyoruz

“Eğitimde kaybedilecek, feda edilecek bir çocuğumuz bile yoktur” diyerek 
çalışmalarını sürdürdüklerini söyleyen Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci,
 “Elimizdeki imkanları eğitim ve öğrencilerimiz için seferber ediyoruz. Eğitimde
 Değerler Eğitimi Projesi (EDEP), Eğitimde İyi Örnekler Çember Projesi, Niğdem 
Okuyor etkinliklerinden güzel sonuçlar aldık. Önümüzdeki eğitim-öğretim yılında 
yeni ve farklı projelerle Niğde'nin eğitimdeki çıtasını daha da yukarılara çıkarmak istiyoruz" dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder