2 Haziran 2012 Cumartesi


                 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ŞENLİĞİ BAYRAM GİBİ KUTLANDI
  



   2011 - 2012  Eğitim Öğretim yılı okul öncesi eğitim şenliği kutlamaları çok beğenildi.
Okul öncesi eğitimin gelişmesine ve yaygınlaşmasına katkıda bulunmak , bu konuda kamuoyu oluşturmak , anne - babaların ve toplumun dikkatini çekmek için 28 - 31 Mayıs tarihleri arasında bir dizi etkinlikler düzendlendi.
       28 Mayıs Pazartesi günü Çamardı Elma Çiçeği Anaokulu ve Çamardı Nazmiye Pınar İlköğretim Okulu anasınıfı öğrencileri ilçenin  cadde ve sokaklarında dolaşan  öğrenciler ellerinde okul öncesi eğitimin önemini belirten pankartlar taşıdılar.
   





  Daha sonra makam ziyaretlerinde bulundular. Belediye Başkanı , Milli Eğitim Müdürü ve Emniyet Amirini öğrenciler ziyaret etti.  Çamardı Belediye Başkanı Yavuz SOYLU ' yu, Nazmiye Pınar İlköğretim Okulu anasınıfı öğrencileri , öğretmen ve okul müdürü Tahsin ECEMİŞ ziyaret etti.
      ilçe Emniyet Amiri Barış KAÇAN ' ı da Elma Çiçeği Anaokulu öğrenci ve öğretmenleri ziyaret etti.
Başkan SOYLU öğrencilere hediyeler verdi. İkramda bulundu. Ve hepsine ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder