20 Haziran 2012 Çarşamba


  ÇAMARDI MÜFTÜLÜĞÜNDE
DİN GÖREVLİLERİNE EĞİTİM SEMİNERİ VERİLDİ.
     2012 Yılı Yaz Kur'an Kursları semineri Çamardı İlçe Müftülüğü Bereketli Kur'an Kursunda, İlçe müftüsü  Hayri ERENAY  başkanlığında tüm personelin katılımıyla  başladı
Çamardı İlçesin de Yaz kursları Öncesi,Kurslarda görev yapacak olan Din Görevlilerine eğitim Semineri verildi...
     Kursların daha başarılı ve verimli geçmesi amacıyla kurs öncesi tüm Din Görevlilerinin Seminere alındığını belirten Çamardı İlçe Müftüsü Hayri ERENAY;
   ''Yaz Kurslarında Görevlilerin öğrencilere hoşgörülü yaklaşmaları, onları incitmeden Dini,Kur'anı ve Camiyi sevdirmeleri hususunda bilinmesi gereken kuralları belirttiği ,.
    Kurslara katılan öğrencilere güleryüz,şefkat , merhamet ve anlayış gösterilmesi,kursta bulunmanın anlamı ve öneminin anlatılması,eğitimi çekici hale getirmek amacıyla yaz kurslarında eğitim ve öğretim hizmetlerinin sevgi,hoşgörü ve gönüllülük esasına dayalı olarak yürütülmesi gerektiğini vurguladığı belirtilidi...''
Seminerde kayıt işlemleri ve Eğitim ve Öğretimin süresi ile ilgili hususlarda dile getirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder