28 Haziran 2012 Perşembe


LETONYA YA GİDECEK HEYET NİĞDE VALİSİ ALİM BARUT'U ZİYARET EDEREK BİLGİ VERDİ 
Niğde Valiliği adına Bilgehan HARMANŞAH tarafından hazırlanan Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci Vetpro Hareketlilik Projeleri kapsamındaki  “Mahalli İdarelerde Mesleki Eğitim” adlı proje 2011 yılında Avrupa Birliği Bakanlığı Avrupa Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından kabul edilmiştir. Projenin Almanya ve Letonya’da yurt dışı ortakları olup Niğde İlinden de 19 kurum projenin yurt içi ortağı konumundadır. Proje kapsamında 27 Mayıs 2012- 9 Haziran 2012 tarihleri arasından 18 kişi Almanya hareketliliğine katılmıştır.
01- 15 Temmuz 2012 tarihleri arasında ise 18 kişi Letonya hareketliliğine katılacaktır.
Projenin Amac; Avrupa Birliği ülkelerindeki yerel idarelerin mesleki eğitim kurumları ile olan ilişki ve işbirliğini incelemek, yeni mesleki eğitim yöntemlerini yerinde görmek ve kültürlerarası yakınlaşma olarak özetlenebilir.
Bu amaçla Almanya ve Letonya da eğitim kurumlarına, kamu ve özel kuruluşlara ve sivil toplum kurumlarına inceleme ziyaretleri yapılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder