11 Haziran 2012 Pazartesi


Çamardı Halk Eğitim Müdürlüğü yıl sonu sergisi açıldı.
     Çamardı ilçesi Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünün 2011 - 2012 yılı Eğitim Öğretim döneminde açmış olduğu “ Dekoratif Ev Tekstil Kursu “ yıl sonu sergi ve belge töreni Çamardı Öğretmen Evinde yapıldı.


     Açılıştan önce halk oyunları gösterisi sunuldu. Açılışı İlçe Kaymakamı Mehmet F. DÖNMEZ , Belediye Başkanı Yavuz SOYLU ve Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY yaptı
    Kursiyerler bayanların dönem boyunca el emeği göz nuru işlerin sergilendiği sergiyi konuklar ilgi ile gezdi.
Yıl sonu sergisini beğeni ile gezen konuklara ikramda bulunuldu.


     Halk Eğitim Merkez Müdürü Mustafa EKE ,  yıl sonu sergisinde emeği geçen herkese ve sergiye gelen konuklara teşekkür etti.
     Kursiyer bayanlara belgeleri verildi , bayanlarda konuklara küçük el emeği hediyeler verdiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder