29 Mart 2014 Cumartesi

MUSTAFA BALBAY NİĞDE'DEYDİ

Mustafa Balbay önce Ulukışla’yı Ziyaret Etti .Sonra Kemerhisar Beldesinde bir mola ve geç saatlerde Niğde'deydi
30 Mart yerel seçimlerin de CHP Belediye Başkan adayları Fahri EKER ve  Osman Duru’ya destek vermek için CPH İzmir Milletvekili Mustafa Balbay Ulukışla’yı ve Niğde ilini ziyaret etti.
CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay Partililere ve Ulukışlalılara hitaben yaptığı konuşmada Balbay; “Ben Niğde’ye 1994 yılında ilk kez geldim.  Ulukışlalıları ve Niğdelileri dostlarım sayesinde  hepsini tek tek tanımış gibi oldum” dedi.
Niğde'deki CHP seçim bürosunda düzenlenen programda, Cumhuriyet Halk Partililerin sokaklara, meydanlara sığmayacak kadar  yoğun olması BALBAY’ ı sevindirdi.
Konuşmasın da "Artık CHP için tek yol iktidardır, onun dışındaki her yer bize dardır. Şimdi de bu mücadeleyi bu düşüncelerle yapıyoruz" dedi. Ve ilk siyasi konuşmasını yıllar önce Belediye Başkanı Ahmet Oğuz ÖZMEN ‘in daveti üzerine geldiği Niğde de yaptığını belirti.
Bugün benim özgürlüğümün 106'ncı günü. Bu 106 gün içerisinde şu anda geldiğim Niğde ile birlikte 40'ıncı Kent olmakla birlikte mikrofonumu 243 kez elime almış bulunuyorum. Anadolu'yu karış karış dolaşıyorum" diye konuştu.

Niğde Milletvekili Doğan ŞAFAK ve Belediye Başkan adayı Fahri EKER ile partilileri selamladı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder