5 Nisan 2014 Cumartesi

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNE VEDA YEMEĞİ

     KAYSERİ İLİNE TAYİNİ ÇIKAN MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MEHMET ULUSOY’ A VEDA YEMEĞİ VERİLDİ.
       Çamardı İlçesinde yaklaşık 2.5 yıldır görev yapan İlçe Milli Eğitim MüdürüMehmet ULUSOY' un Kayseri İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı olarak tayini çıkması nedeniyle Dokuzgöz Alabalık tesislerinde veda yemeği düzenlendi.         .           Veda yemeğine  Kaymakam Yakup ÖMEROĞLU, İlçe Belediye Başkanı Yavuz SOYLU,  Emniyet Amiri Bülent KALE , Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY , Nüfus Müdürü Turan ELAGÖZ , Başhekim Volkan DAĞDELEN , Yazı İşleri Müdürü Hatice HATİPOĞLU , SYDV Müdürü Ferhan UZKURT , YBO Müdürü Orhan ÇETİN , Mal Müdürü V. Mustafa KAYA , Tapu Müdürü V. H.Ali DEMİREL , İlçe Tarım Müdürü V. Serbülent ÖZKAN , Kütüphane Müdür V. Hasan GÜNEŞ , İlçe Gençlik Hizmetleri Spor Müdür V. Serkan AVŞAR katıldı.

          Yemeğin sonunda Kaymakam ÖMEROĞLU,  başarılarından dolayı ULUSOY' a teşekkür ederek plaket takdim etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder