20 Eylül 2023 Çarşamba


 OKUL GÜVENLİĞİ TOPLANTISI YAPILDI

2023  - 2024 Eğitim Öğretim Yılı “Okul Güvenliği Toplantısı” Vali Cahit ÇELİK başkanlığında yapıldı 

Niğde Belediye Kültür Merkezinde gerçekleştirilen toplantıya, Vali Cahit ÇELİK'in yanı sıra Niğde Belediye Başkanı  Emrah Özdemir, İl Emniyet Müdürü  Adnan Özdemir, İl Jandarma Komutanı J. Albay  Gürol Okyar, İl Milli Eğitim Müdürü  Halil İbrahim Yaşar, ilgili kurum müdürleri, okul müdürleri, öğretmenler ve okul aile birliği başkanları katıldı. 

İl Milli Eğitim Müdürlüğünce okulların genel durumları ve alınacak tedbirlere ilişkin yapılan sunumla başlayan toplantıda yine İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı okul çevrelerinde alınan önlemler ve trafik konularında sunum gerçekleştirdiler. 

Sunumların ardından devam eden toplantıda konuşan Vali Cahit ÇELİK ise okul güvenliği konusunda tüm önlemlerin alındığına vurgu yaparak 2023-2024 Eğitim Öğretim döneminin ilimize, ülkemize ve milletimize hayırlı olmasını dileyerek; tüm öğrencilerin ve eğitimcilerin kazasız belasız bir yıl geçirmeleri temennisinde bulundu. 

Niğde de 2023 - 2024 eğitim-öğretim döneminde 389 okulda, 4.081 derslikte, 5.634 öğretmen ile 74.283 öğrencimize eğitim-öğretim verileceğini belirten Vali Cahit ÇELİK, “Bizim burada tek arzumuz ve gayemiz hiçbir kazaya, olumsuzluğa meydan vermeden sağlıklı bir şekilde tüm yavrularımızın 2023-2024 eğitim-öğretim yılını tamamlamasını sağlamak olacaktır.  

Öğrencilerimizin evden çıkıp okul servisine adım attığı andan itibaren okul içi ve okul çevresinde güvenliklerini sağlamak, bizlerin en önemli önceliğidir. Bugün; eğitimin tüm paydaşlarını bir araya getirmek suretiyle, ilimizde alınan trafik ve asayiş tedbirlerini istişare etmek ve alınabilecek, uygulanabilecek yeni ilave tedbirleri değerlendirmek için bir araya geldik.  

Okul güvenliği konusunda yapılan ve yapılacak tüm bu çalışmalarda emeği geçen gerek emniyet ve jandarma teşkilatımıza gerekse milli eğitim çalışanlarına ve tüm mesai arkadaşlarıma sizlerin huzurunda teşekkür ediyorum” dedi. 

Vali Cahit ÇELİK'in konuşmalarının ardından toplantı, okul aile birliği başkanlarının soru ve görüşlerinin alınması ile son buldu. 

        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder