23 Eylül 2023 Cumartesi


 Niğde de 16.Ahilik Haftası kutlama etkinlikleri ilgi ile izlendi

Yılın ahisi, Yılın Kalfası ve Yılın Çırağına ödülleri taktim edilir, yıl Ahisi Gürbüz APAYDİN'a Ahi Kaftanını ,Vali Cahit ÇELİK ve NESOB Başkanı Alim YEŞİL tarafından giydirildi. 
Yılın Kalfasi Yağmur HOCAOGULLARI'na Plaketini Niğde Belediye Başkanı Emrah ÖZDEMİR, Yılın Çırağı Emirhan SALCAN'a Cumhuriyet Başsavcısı Ufuk Mustafa SÜREN takdim etti.

Ahilik Beratlarını Ali AYDUDU' ya Rektör Prof Dr. Hasan USLU,  Ömer PALTA' ya Baro Başkanı Emin Alper ÖZTÜRK , Rasim AYDİN' a İl Emniyet Müdürü Adnan ÖZDEMİR, Fedail İKİER' e İl Jandarma Komutanı J. Albay Gürol OKYAR, Hikmet ERTANE' İl Genel Meclis Başkanı Nusret TEKSİN, Naim ÇALIŞKAN'a Bor Belediye Başkanıl Serkan BARAN, Mustafa ÜNSAL'a İl Defterdarı Aytül ALAN, Erol DOLGUN'a Milli Eğitim MüdürüHalil İbrahim YAŞAR takdim etti.

Niğde Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Başkanı Alım Yeşil yaptığı açıklamada "düzenlediğimiz 16. Ahilik Kültürü Haftası ve Esnaf Bayramı Kutlama Etkinliklerine katkı içeren Ticaret İl müdürlüğümüze ve Üyelerimize Kıymetli Protokolümüze, Basınımızın güzide temsilcilerine, Değerli Oda Başkanlarımıza,

Alın teri ve emekleriyle ekonomimize güç katan ve Ahilik Geleneğini yaşatan tüm esnaf ve sanatkarlarımızın Ahilik Haftası'nı tebrik ediyor, hayırlı uğurlu olsun ve bol kazançlar diliyorum. " dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder