15 Kasım 2023 Çarşamba


 İL İSTİHDAM KURULU TOPLANTISI YAPILDI

İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu Toplantısı Yapıldı.

  Niğde de mesleki eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi, istihdam politikalarının oluşturulması ve işsizliğin önlenmesine yönelik çalışmalar yapmak amacıyla İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu, Vali Cahit ÇELİK başkanlığında toplandı.

     Gerçekleştirilen toplantıda, Niğde Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü tarafından 01 Ocak  30 Eylül 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilen kurumsal çalışmalara yönelik performans göstergeleri, Mesleki Bilgi Rehberlik ve Danışmanlık (MBRD) hizmetleri kapsamında okullarda yapılacak çalışmalar ile İlimizin gelişen sanayisinin ihtiyaç duyduğu nitelikli ara elemanların yetiştirilmesine yönelik projeler değerlendirildi. Ayrıca, İl Tarım ve Orman Müdürlüğümüz tarafından “Tarımsal Alandaki Gelişmeler ve İstihdam Olanakları” konusunda kurula bilgilendirme sunumu yapıldı.

     İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu toplantılarında istihdamın artması, işsizliğin önlenmesi temel hedef olup, İŞKUR İl Müdürlüğü istihdam teşvik ve programları ile özel sektörün personel ihtiyacını karşılamak ve işsiz vatandaşların çalışma hayatına atılmalarını sağlamak amacıyla programlar düzenlemeye devam edeceği belirtildi. 

     Bu kapsamda 1 Ocak 2023  30 Eylül 2023 tarihleri arasında 2.885 kişinin özel sektörde işe yerleştirildiği, işbaşı eğitim programları ile de 124 kişinin işbaşı yaptığı ifade edildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder