16 Kasım 2023 Perşembe

Kısa Bir Mola


 VALİ ÇELİK’İN ARA TATİL MESAJI

Sevgili öğrenciler! 2023-2024 eğitim öğretim yılının ilk ara tatiline giriyorsunuz. Hepinizi bugüne kadar göstermiş olduğunuz gayretten dolayı kutluyor, bu kısa molada hayallerinize kavuşmanın yolunun, planlı ve istikrarlı bir çalışma prensibi edinmekten geçtiğini hatırınızda tutmanızı istiyorum.

 Kıymetli Öğretmenlerimiz, “İnsan yetiştirmek” gibi ulvi bir görev ifa eden sizlerin, daha nitelikli bir toplumun inşasını sağlamak ve ülkemizi yarınlara daha güçlü hazırlanması için yaptığınız çalışmaları yürekten destekliyorum. 

Saygıdeğer Velilerimiz; Çocuklarımız bizim hayattaki en değerli varlıklarımızdır. Onların iyi bir eğitim almaları ve gelecek için sağlam adım atmış olmaları hepimizin ortak hedefidir. Sizlerden her zaman okul idaresi ile yaptığınız iş birliğini geliştirerek sürdürmeniz temenni ediyor, eğitim camiamızın tüm paydaşlarına iyi tatiller diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder