16 Eylül 2012 Pazar


BU BAŞARI TESADÜF  DEĞİL
ÇAMARDI İLÇESİNİN EĞİTİMDE BAŞARISI DEVAM EDİYOR
   Çamardı ilçesi il genelinde SBS sonuçlarına göre , geçen yıl olduğu gibi bu yılda 14 puan artışla yine 1.oldu.
    Ilçe genelinde 208 öğrencinin sınava girdiği , bu öğrencilerden 135 öğrencinin Anadolu Fen ,Anadolu Öğretmen , Lise , ve Meslek Liselerine yerleştirildiği belirtildi.
      YİBO YİNE ÇOK BAŞARILI
    Başarılı bu öğrencilerden 51 öğrenci Mehmet Akif Ersoy YİBO’ dan , 19 öğrenci Atatürk İlköğretim Okulundan , 16 öğrenci Nazmiye Pınar İlköğretim Okulundan , 15 öğrenci Bademdere Şehit Nuri Dayan İlköğretim Okulundan , 15 öğrenci Burç İlköğretim Okulundan , 9 öğrenci Eynelli İlköğretim Okulundan , 9 öğrenci Üskül İlköğretim Okulundan, 8 öğrenci Çukurbağ İlköğretim Okulundan , 7 öğrenci Yelatan Yavuz Sultan Selim İlköğretim Okulundan ,3 öğrencinin Celaller İlköğretim Okulundan olduğu belirtildi.
        Ayrıca LYS ‘ de başarılı öğrencilerimizin sayısında bu yıl artış var.
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder