23 Eylül 2012 Pazar

2012-2013 eğitim öğretim yılı


   İLKÖĞRETİM HAFTASI BÖYLE BAŞLADI


       10 Eylül Pazartesi günü 66 aylıklar ve Anaokulu öğrencileri okulla tanıştı. 2012-2013 eğitim öğretim yılı resmi olarak 17 Eylül Pazartesi günü başladı.

      Tören Hükümet Konağı önünde çelenk sunumu ile başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’ nın okunması ile  sona erdi.
     Törene Çamardı Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY , okul müdürleri ve merkez okullardan 20 öğrenci katıldı.

     Çamardı ilçesinde “ İlköğretim Haftası” kutlamaları Nazmiye Pınar İlköğretim Okulunda yapıldı.
       Kutlama törenine İlçe Kaymakamı Mehmet F. DÖNMEZ , Belediye Başkanı Yavuz SOYLU ve Jandarma Komutanı Üsteğmen Cem GÖKDEMİR  Kemerhisar Beldesinde toprağa verilen  şehit cenazesine katıldıkları için , törene katılamadılar.
     Tören de açılış konuşmasını Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY yaptı.

        ULUSOY konuşmasına Niğdeli ve diğer şehitlere rahmet dileyerek başldı. Tüm öğretmen ve öğrencilere yeni eğitim öğretim yılında başarılar diledi.Bu yılda SBS ‘ de yine il birincisi olduğumuzu emeği geçenleri kutladığını belirtti.
      Günün anlam ve önemini belirten konuşmadan sonra bir grup 8.sınıf öğrencileri , bir grup 1. Sınıf öğrencilerine “ hoşgeldiniz” çiçeği sundular.
     Ve tören sona erdi.
      Törene Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY, iilçe Emniyet Amiri Bülent KALE , Tapu Sicil Müdür V. Mustafa BOYAR , Kütüphane Müdürü Mehmet GÜNEŞ , M.Akif Ersoy YİBO Müdürü Orhan ÇETİN ,Nazmiye Pınar İlköğretim Okul Müdürü Tahsin ECEMİŞ , Anaokulu Müdür v.Hatice TELLİOĞLU , öğretmen veöğrenciler katıldı.

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder