9 Eylül 2012 Pazar


Kavaklıoğlu’ndan Çiftehanlı şehide taziye mesajı

AK Parti Niğde Milletvekili Alpaslan Kavaklıoğlu, Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde meydana gelen patlamada Çiftehanlı piyade uzman onbaşı Gökhan Öz'ün şehit olması nedeniyle bir taziye mesajı yayınladı.
Kavaklıoğlu mesajında şunları söyledi: “Milletimizin başı sağ olsun. Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde meydana gelen patlamada Çiftehanlı kardeşimiz piyade uzman onbaşı GÖKHAN ÖZ'ün şehadetini derin bir teessürle öğrendim. En değerli varlıklarını mukaddes vatanımız için feda eden ailemizin acısını yürekten paylaşıyorum. Acımız çok büyük. Milletimiz şehidini asla unutmaz. Bu topraklarda, Türk bayrağının altında başımız dik bir şekilde yaşayabiliyorsak bunu şehitlerimize borçluyuz. Şunu bir kez daha ifade etmek istiyorum ki kan dökerek bir şeyler elde etmek isteyenlerin sonları hüsrandır, kendilerini lanetliyorum, hainler amaçlarına varamayacaklar. Mukaddes vatani görevinin başındayken şehit düşen aziz şehidimize Allah'tan rahmet, kederli ailesine, eş dost yakınlarına ve milletimize sabır ve metanet diliyorum”.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder