17 Eylül 2012 Pazartesi


Bugün ilk ders zili çaldı


Öğrencilerin üç aylık yaz tatilinin ardından ilk ders zili törenle çaldı. Niğde’de 74 bin öğrenci, 4 bin 100 öğretmen ders başı yaptı.
Yeni eğitim-öğretim yılının başlaması nedeniyle Gazi İlkokulu-Ortaokulu’nda bir tören düzenlendi. Törene Niğde Valisi Alim Barut, Garnizon Komutanı J. Kd. Alb. Ufuk Nayır, Belediye Başkanı Faruk Akdoğan, kurum amirleri, çok sayıda veli ve öğrenciler katıldı.

Törende bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, Niğde’de 8 bine yakın öğrencinin ilkokula başladığını belirterek, “Yeni eğitim sistemi ile yeni ders yılına başlıyoruz. Bu sistemin güzelliklerini ve faydalarını ileriki yıllarda daha çok anlayacağız” diye konuştu.

Niğde’de 74 bin öğrenciye 4 bin 100 öğretmenin hizmet vereceğini ifade eden Ekinci velilere seslenerek “Çocuklarınızı bize ve öğretmenlerimize teslim ediyorsunuz. Gözünüz arkada kalmasın. Onları en iyi şekilde geleceğe hazırlayacağımıza inanmanızı istiyorum. İlimiz eğitim alanındaki başarıları ile adından söz ettiriyor ve başarımız artarak yükselecektir. Amacımız her alanda Türkiye’de ilk 10’a girmektir” şeklinde konuştu.

Konuşmaların ardından öğrencilerin şiirleri, gösterileri ile devam eden tören okula yeni başlayan öğrencilere 8. Sınıf öğrencileri tarafından hoş geldin çiçeği verilmesiyle sona erdi. Vali Alim Barut sınıfları gezerek hediyeler dağıtarak öğrenciler ile sohbet etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder