25 Eylül 2012 Salı


SU ÜRÜNLERİ TANITIM GRUBU’NDAN EXPO ATAĞI

STG, HOLLANDA’DA TANITIM ATAĞI YAPTI .HOLLANDA’DA 1 HAFTADA YAKLAŞIK 20 BİN KİŞİ TÜRK SU ÜRÜNLERİNİ TATMA FIRSATI YAKALADI
 
Su Ürünleri Tanıtım Grubu (STG), Hollanda’nın Venlo kentinde düzenlenmekte olan Expo Floriade 2012’ye 16-23 Eylül 2012 tarihleri arasında katılarak yaklaşık 20 bin kişiye Türk balıklarını tatma şansı verdi.

Cumhurbaşkanı  Abdullah Gül ve Hollanda Kraliçesi Beatrix tarafından açılışı yapılan ve bu yıl Türkiye ile Hollanda arasındaki ticari ilişkilerin başlangıcının 400.yıldönümü olması sebebiyle ülkemiz için ayrı bir önemi olan Expo Floriade 2012’de bulunmaktan dolayı mutlu olduklarını belirten Su Ürünleri Tanıtım Grubu Başkanı Melih İşliel, 2016’da Antalya’da düzenlenecek olan Expo Antalya öncesinde ziyaretçilere hem Türk misafirperverliğini göstermek hem de tanıtım yapmak için iyi bir fırsat bulduklarını ve bu sayede Türk bahçesini ziyaret eden yaklaşık 20 bin kişiye 1 hafta boyunca Türk levrek ve çipurasını tattırdıklarını ifade etti. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder