29 Eylül 2012 Cumartesi


ÖĞRENCİLER KAYMAKAMI  ZİYARET ETTİ
  Ilköğretim Haftası sebebi ile öğrenciler okul müdürü veya bir öğretmen ile Kaymakamlık , Garnizon Komutanlığı , Belediye Başkanlığı ve Milli Eğitim Müdürlüğünü ziyaret ettiler.
       Çamardı ilçe Kaymakamı Mehmet F. DÖNMEZ' i , M. Akif Ersoy YİBO  Müdürü Orhan ÇETİN ,  Nihal YAŞAR ve Gülşah AKSOYLU  isimli öğrenciler ziyaret etti.    
   Ziyaret sırasında öğrenciler Kaymakam Mehmet F. DÖNMEZ’ e çiçek takdim ettiler.
       Kaymakam DÖNMEZ, " Sizler zeki ve çalışkan öğrencilersiniz. Her şeyi başarabilirsiniz. İleride çok iyi yerlere gelecek , memlekete hizmet edeceksiniz. Sizlere güveniyorum..
        Yaşadığımız bu kadar sıkıntı varken , sizlerin gurur veren davranışları , bizleri sevindiriyor. Sizleri yetiştiren öğretmenleriniz de çok değerli “ dedi . Ve öğrencilere benden bir istediğiniz var mı? Diye sordu.
       Öğrenciler ,” ilçeye yaptığınız hizmetler ve okulumuza , bizlere verdiğiniz destekler için teşekkür ederiz. Bu yılda çok çalışacağız “ dediler.
Mehmet Akif Ersoy YİBO Müdürü Orhan ÇETİN ‘ de “ Kaymakam beye çok teşekkür ediyorum.  “ dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder