11 Eylül 2012 Salı


"Trafik Hayattır!” Eğitimleri Niğde’de Düzenlendi

Doğuş Otomotiv ve Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile trafikte saygı kültürünün toplumun her kesimine ulaşması amacıyla “Trafik Hayattır!” eğitimleri Niğde’de başladı.



İl Milli Eğitim Müdürlükleri işbirliğinde yeni bir projeye imza atan Doğuş Otomotiv, ilköğretim öğretmenlerine trafik güvenliği konusunda eğitici eğitimlerine başladı. Eğitime katılan öğretmenler, ilköğretim ikinci sınıfta okuyan öğrencilerine Hayat Bilgisi dersi kapsamında trafik güvenliği içerikli eğitimler verecekler.  

Trafik güvenliği eğitimlerinin ikinci semineri İstanbul’dan sonra Niğde’de düzenlendi.  Eğitim, Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci’nin konuşmasıyla başladı. 5 ilde 1000’e yakın öğretmene verilecek eğitim ile yaklaşık 30.000 öğrenciye ulaşılacak.
30 bin öğrenciye ulaşılacak
Proje kapsamında, ilk etapta 2012 yılı içinde 5 ilde düzenlenecek eğitimler ile yaklaşık 1000 öğretmen ve 30.000 öğrenciye ulaşılması amaçlanıyor. İlki İstanbul’da, ikincisi ise Niğde’de düzenlenen Trafik Hayattır! eğitimlerinin, 13 Eylül’de Bursa’da ve 14 Eylül’de de Ankara’da düzenlenmesi planlanıyor. Eğitimlerin ilk etabı, Kocaeli’de sona erecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder