“Acil Hizmetlerde Etkili İletişim İle Öfke Kontrol Altında”
NİĞDE VALİLİĞİ ve İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN ORTAK PROJESİ
AHİLER KALKINMA AJANSI TARAFINDAN KABUL EDİLDİ
Niğde Sağlık Müdürlüğü Proje Koordinasyon Birimi tarafından
Ahiler Kalkınma Ajansı 2016 Yılı Teknik Destek Programı kapsamında “Acil
Hizmetlerde Etkili İletişim İle Öfke Kontrol Altında” konu başlıklı proje
hazırlandı ve başarılı bulunarak kabul edildi.
Ahiler Kalkınma
Ajansı ve Niğde İl Sağlık Kurumu arasında imzalanan proje sözleşmesi sonrası
proje uygulanmaya başlanacaktır. Acil Hizmetlerde Etkili İletişim İle Öfke
Kontrol Altında projesinde ortak kurum olarak Acil Çağrı Merkezi de yer
almıştır. Proje kapsamında Sağlık Müdürlüğü bünyesinde çalışan 180 acil sağlık
hizmeti veren personel ve Acil Çağrı Merkezinde çalışan 60 personel olmak üzere
toplam 240 personel “Çatışma Karşısında Tepkiler ve Çözüm Yolları; Öfke ve Baş
Edebilme Teknikleri; Empati nedir ve Empati Kurma; Stres Nedir ve Baş etme
Yolları” gibi konularda bir uzman tarafından eğitim alacaklardır. Eğitim alması
planlanan personel içerisinde doktor, acil tıp teknisyeni, paramedik, sağlık memuru, ebe ve hemşire gibi sağlık
çalışanlarının yanında çağrı karşılama personeli de yer alacaktır.
Ahiler Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programının genel amacı
olan “Kamu kesimi, özel kesim ve sivil toplum kuruluşları arasındaki
işbirliğini geliştirmek, kaynakların yerinde ve etkin kullanımını sağlamak ve
yerel potansiyeli harekete geçirmek suretiyle, Ulusal kalkınma planı ve
programlarda öngörülen ilke ve politikalarla uyumlu olarak bölgesel gelişmeyi
hızlandırmak, sürdürülebilirliğini sağlamak, bölgelerarası ve bölge içi
gelişmişlik farklarını azaltmaktır.” denilmektedir. Niğde Sağlık Müdürlüğü
Proje Koordinasyon Birimi tarafından hazırlanan proje 10 iş günü sürecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder