30 Kasım 2016 Çarşamba

“Acil Hizmetlerde Etkili İletişim İle Öfke Kontrol Altında”

NİĞDE VALİLİĞİ ve İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN ORTAK PROJESİ AHİLER KALKINMA AJANSI TARAFINDAN KABUL EDİLDİ
Niğde Sağlık Müdürlüğü Proje Koordinasyon Birimi tarafından Ahiler Kalkınma Ajansı 2016 Yılı Teknik Destek Programı kapsamında “Acil Hizmetlerde Etkili İletişim İle Öfke Kontrol Altında” konu başlıklı proje hazırlandı ve başarılı bulunarak kabul edildi.
 Ahiler Kalkınma Ajansı ve Niğde İl Sağlık Kurumu arasında imzalanan proje sözleşmesi sonrası proje uygulanmaya başlanacaktır. Acil Hizmetlerde Etkili İletişim İle Öfke Kontrol Altında projesinde ortak kurum olarak Acil Çağrı Merkezi de yer almıştır. Proje kapsamında Sağlık Müdürlüğü bünyesinde çalışan 180 acil sağlık hizmeti veren personel ve Acil Çağrı Merkezinde çalışan 60 personel olmak üzere toplam 240 personel “Çatışma Karşısında Tepkiler ve Çözüm Yolları; Öfke ve Baş Edebilme Teknikleri; Empati nedir ve Empati Kurma; Stres Nedir ve Baş etme Yolları” gibi konularda bir uzman tarafından eğitim alacaklardır. Eğitim alması planlanan personel içerisinde doktor, acil tıp teknisyeni, paramedik,  sağlık memuru, ebe ve hemşire gibi sağlık çalışanlarının yanında çağrı karşılama personeli de yer alacaktır.

Ahiler Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programının genel amacı olan “Kamu kesimi, özel kesim ve sivil toplum kuruluşları arasındaki işbirliğini geliştirmek, kaynakların yerinde ve etkin kullanımını sağlamak ve yerel potansiyeli harekete geçirmek suretiyle, Ulusal kalkınma planı ve programlarda öngörülen ilke ve politikalarla uyumlu olarak bölgesel gelişmeyi hızlandırmak, sürdürülebilirliğini sağlamak, bölgelerarası ve bölge içi gelişmişlik farklarını azaltmaktır.” denilmektedir. Niğde Sağlık Müdürlüğü Proje Koordinasyon Birimi tarafından hazırlanan proje 10 iş günü sürecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder