11 Kasım 2016 Cuma

NiTSO VE NTB'DEN İHTİYAÇ SAHİBİ ÖĞRENCİLERE EĞİTİM YARDIMI

Niğde Ticaret ve Sanayi Odası (NiTSO) ile Ticaret Borsası (NTB), Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) büyük katkılarıyla 1000 adet ihtiyaç sahibi öğrenciye eğitim yardımında bulundular.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği, Niğde Ticaret ve Sanayi Odası ve Niğde Ticaret Borsası’nın yıllardır birlikte devam ettirdikleri eğitim desteği kapsamında Niğde Ticaret ve Sanayi Odası öğrencilere kaban yardımında bulunurken, Niğde Ticaret Borsası ise kışlık bot yardımı yaptı.
Niğde Ticaret ve Sanayi Odası (NiTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Şevket Katırcıoğlu, ihtiyaç sahibi öğrencilere dağıtılan kaban ve botlarla ilgili olarak yaptığı basın açıklamasında; "Niğde Ticaret ve Sanayi Odası ve Niğde Ticaret Borsası olarak her eğitim öğretim yılında olduğu gibi bu yılda ihtiyaç sahibi öğrencilere kaban ve bot yardımlarını ulaştırmak üzere bir araya gelmiş bulunmaktayız.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği önderliğinde tüm yurt genelinde Oda ve Borsalarımız hizmet sundukları bölgelerdeki ihtiyaç sahibi çocuklara eğitim yardımı yapmaktadır. Biz de Ticaret ve Sanayi Odası ve Ticaret Borsası olarak eğitim yardımı yapmak üzere oluşturduğumuz bütçe üzerinden tamamı ilimizdeki tedarikçilerden olmak üzere bin adet kaban ve bot alımı yaptık.
Oda ve Borsa olarak eğitime daima destek vermekteyiz. Bu desteklerimizden birkaçını sizinle paylaşmak istiyorum.
Geleneksel hale getirdiğimiz ‘’Kır Kabuğunu Bir Fikirde Sen Bul’’ Proje Yarışması’nı Öğrencilerin gelişimine katkı sağlamak amacıyla lise ve dengi düzeyde öğrenim gören öğrencilerimizi de dahil ederek düzenlemekteyiz. Proje değerlendirmeleri sonucunda  başarılı olan öğrencilerimizi ödüllendirmekteyiz. Yine Niğde Bilim ve Sanat Merkezi Müdürlüğü ile işbirliği içerisinde her yıl düzenlenen Başımıza icat çıkarın Proje yarışmasının gerçekleştirilmesine katkı sağlamaktayız.  Milli Eğitim Müdürlüğünün bir başka projesi olan  Projenin ABC ‘si adlı çalışmaya öğrencilere destek vermekteyiz.
Eğitim ve öğretim adına Odamız ve Borsamız önderliğinde tamamı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından finanse edilen İletişim fakültesinin inşaatı tamamlandı. çok kısa sürede açılması planlanmaktadır. Bunun ilimiz ve eğitim camiası adına iyi bir kazanım olduğunu düşünüyoruz. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonrada faydalı olacağına inandığımız eğitim ve öğretim faaliyetlerini desteklemeye devam edeceğiz.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Başkanımız Sayın Rifat Hisarcıklıoğlu başta olmak üzere, bu yardımların ihtiyaç sahibi öğrencilerimize ulaştırılmasında emek harcayan İl Milli Eğitim Müdürümüze, okul müdürlerimize, öğretmenlerimize tüm yönetici arkadaşlarıma ve personelimize teşekkür ediyorum. Öğrencilerimizin kaban ve botlarını güzel günlerde kullanmalarını diliyorum" diye konuştu.
Programda konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar; "Önceden biz kurumlara gider, yardım talebinde bulunurduk. Şimdi Ticaret ve Sanayi Odamız ve Ticaret Borsamız bize gelerek yardım etmek istediklerini iletiyorlar. Biz de öğretmenlerimiz aracılığıyla ihtiyaç sahibi öğrencilerimizi tespit ediyoruz" dedi.

Yaşar; "İlimizde eğitim adına yapılan her hizmet bizler için çok sevindiricidir. Niğde Ticaret ve Sanayi Odası ve Niğde Ticaret Borsası öncülüğünde Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğinin finanse ettiği iletişim fakültesi binasının ilimize kazandırılmasından dolayı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu'na, Ticaret ve Sanayi Odası ile Ticaret Borsası Başkanlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder