25 Kasım 2018 Pazar

24 Kasım Öğretmenler Günü Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı


24 Kasım Öğretmenler Günü kutlama etkinlikleri 23 Kasım Cuma günü Cuma Namazı öncesinde Niğde Paşa Camii´nde Şehit Öğretmenler için hatim duası ve mevlid-i şerif okunması ile başladı. Ardından Bor Çukurkuyu Kasabasında oluşturulan hatıra ormanına fidan dikimi töreninde öğretmenler bir araya geldi.
24 Kasım 2018 Cumartesi günü saat 09.30 ´da Atatürk Anıtına Milli Eğitim Müdürlüğü Çelengi İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR tarafından sunuldu.
İl Kültür Merkezi Salonunda devam eden kutlama programına Niğde Vali Vekili Adnan TÜRKDAMAR, İl Jandarma Komutanı Kd. Alb. Garip GÜMÜŞ, İl Özel İdare Genel Sekreteri Ali NEBOL, İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR, protokol mensupları ile öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Atatürk Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencilerinin hazırladığı programda günün anlam ve önemini belirten konuşmayı  İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim YAŞAR yaptı.
Program mesleğe yeni başlayan öğretmenlerin yemin töreni, günün anlam ve önemi konuşması, emekli öğretmenler adına konuşma, şiir okunması, oratoryo gösterisi ile devam etti.
Programın son bölümünde emekli öğretmenlere hizmet şeref belgelerinin takdimi yer aldı.
Öğretmenler Günü kutlama programı 24 Kasım 2018 Cumartesi günü saat 19.00´da 7 İklim Öğretmenler Korosunun konseri ile son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder