3 Kasım 2018 Cumartesi


VALİ YILMAZ ŞİMŞEK’TEN OKULLARA ‘GÜVENLİ OKUL PROJESİ’ ZİYARETİ

2018-2019 Eğitim Öğretim yılının başlamasıyla birlikte Niğde Merkez, ilçe ve köylerde okul ziyaretlerine devam eden Vali  Yılmaz Şimşek güveli okul projesi kapsamında 19 Mayıs Ortaokulu ve Selçuk ilköğretim okullarını ziyaret ederek incelemelerde bulundu.
İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu ve İl Milli Eğitim Müdür Vekili Fatih Altan birlikteliğinde gerçekleştirdiği ziyaretler esnasında sınıfları tek tek gezerek öğrencilerle sohbet eden Vali Yılmaz Şimşek, okulların güveliği, eğitim durumları ve fiziki durumları hakkında okul müdürlerinden bilgi aldı.
Her iki okula yaptığı ziyaretleri esnasında okul yöneticileri, öğretmenler ve okul aile birlik başkanları ile toplantı düzenleyen Vali Yılmaz Şimşek, Eğitimde kalitenin artırılması adına her türlü desteğin verildiğinin altını çizdiği konuşmasında toplantıların sık sık yapılacağını belirterek öğretmen ve okul aile birliği başkanlarına kendilerinden beklenti ve isteklerini sordu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder