18 Kasım 2018 Pazar


ALTUNHİSAR DA ÜRETİCİLERE ALET VE EKİPMAN DAĞITIMI YAPILDI

"HİJYENİK ÜRETİM SAĞLIKLI BESİN" PROJESİ İLE "GÜBRE YÖNETİMİ" PROJESİ KAPSAMINDA ALET-EKİPMAN DAĞITIM TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
KOP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığınca desteklenen, Altunhisar Kaymakamlığı ile Altunhisar Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğünce yürütülen "Hijyenik Üretim Sağlıklı Besin" Projesi ile "Gübre Yönetimi" projeleri kapsamında alımı yapılan ekipmanların dağıtım töreni gerçekleştirildi.
Altunhisar İlçesine bağlı Ulukışla köyünde düzenlenen programa, Vali Yılmaz ŞİMŞEK, Ak Parti Niğde Milletvekilleri Yavuz ERGUN ve Selim GÜLTEKİN, İl ve ilçe protokolü ile çiftçiler ve vatandaşlar katıldı.
Programda Altunhisar Kaymakam Vekili Cemil KILINÇ tarafından projeler hakkında bilgilendirme konuşması yapıldı.
Törende "Hijyenik Üretim Sağlıklı Besin" projesi kapsamında 20 üreticiye;
- Otomatik Süt Sağım Makinesi,
- Koyun Kırkım Makinesi,
- Mini Güneş Paneli,
- Üreticilerin gündelik ihtiyaçlarına yönelik İlkyardım Seti, Tulum ve Çizme ekipmanlarının teslimi gerçekleştirilirken,
"Gübre Yönetimi" Projesi kapsamında hayvansal atıkların tarımda organik üretime kazandırılması amacıyla;
- 15 Tonluk Gübre Taşıma Römorku,
- 12 Tonluk Gübre Dağıtma Römorku,
- Katı Gübre Karıştırma Makinesi ve Gübre Yükleme Kepçesinin Yakacık Köyü Tarımsal Sulama Kooperatifine protokol karşılığı devri gerçekleştirildi.
Program, Altunhisar Müftüsü Abdullah YAKALI tarafından yapılan dua'nın ardından Vali Yılmaz ŞİMŞEK ve protokol üyelerinin üreticiler le hatıra fotoğrafı çektirmeleri ile son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder