17 Ekim 2020 Cumartesi


 Niğde Belediyesi EBA Sınıfı Kurdu

Niğde Belediyesi, korona virüs nedeniyle uzaktan eğitim gören öğrenciler için EBA sınıfı kurdu.

Niğde Belediyesi, pandemi sürecinde uzaktan eğitime geçilmesinden dolayı Niğde Belediyesi Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıfını açtı.

Korona virüs nedeniyle eğitim öğretimin uzaktan sürdürüldüğü şu günlerde kimi öğrenciler evlerinde bilgisayar ya da internet olmadığı için derslerini takip etmekte sıkıntı yaşarken Niğde Belediyesi Özbelde Millet Kıraathanesi, Efendibey Mahallesi Gençlik Merkezi ve İlhanlı Mahallesi Ramazan Konuş Gençlik Merkezi’nde kurduğu EBA Eğitim Sınıfı ile bu konuda sıkıntı yaşayan öğrencilerin imdadına yetişti. Teknik altyapısı ile öğrencilere uzaktan eğitim verebilme imkanı sunan sınıf, aynı zamanda öğrencilere derslerini de takip etme imkanı sunuyor. Son teknoloji bilgisayarlar ile donatılan sınıf, evinde EBA derslerini takip edemeyen ilk öğrencilerini de ağırlamaya başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder