28 Mart 2012 Çarşamba


Ahiler Kalkınma Ajansı Mart Ayı Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı

          Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Aylık Olağan Toplantısı, 28 Mart 2012 Çarşamba günü saat 14:00’da Ajans Merkez Binası Yönetim Kurulu Toplantı Salonu’nda yapıldı..

           Ahiler Kalkınma Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Aksaray Valisi Orhan Alimoğlu başkanlığındaki toplantı Aksaray, Niğde, Kırıkkale, Nevşehir ve Kırşehir illeri Valileri’nin yanı sıra Belediye Başkanları, İl Genel Meclisi Başkanları ile Ticaret ve Sanayi Odası Başkanları’nın katılımıyla gerçekleştirildi.  

            Bir önceki Yönetim Kurulu Toplantısı’nda alınan kararlarla ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesiyle başlayan toplantı,  2011 Yılı Mali Destek Programı’nın masaya yatırılmasıyla devam etti. Toplantı, 2012 yılı doğrudan faaliyet desteği hakkında sunum ve Ajans faaliyet raporunun değerlendirilmesinin ardından, gelecek ay için planlanan çalışmaların belirlenmesiyle sona erdi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder