21 Mart 2012 Çarşamba

ÇAMARDI TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ


ÇAMARDI TÜKETİCİ HAKEM  HEYETİ DEĞERLENDİRMESİ
      Çamardı Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti 2011 yılı değerlendirmesi yapıldı. 2010 yılına göre şikayetler de azalma gözlendiği belirtildi.
       4822 Sayılı Kanun ile Değişik 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği , Çamardı Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine 2011   yılı içerisinde yapılan tüketici şikayetleri ile ilgili 39 başvuru olduğu ve konuların aşagıdaki şekilde sonuçlanmıştır.
           Kredi kartından alınan yıllık kart ücretlerinin iadesi için yapılan  32 adet , 4 adet kapıdan satış ve 3 adet de ürün bedeli için başvuru olduğu, bankalardan savunma alınarak , dilekçe sahiplerine kredi kartı ücretlerinin iadesi hususunda karar verilmiştir.
      Banka hesaplarından alınan hesap işlem ücretinin iadesi için yapılan 32 adet başvurunun 32 si  ve 4 kapıdan satış  tüketici lehine sonuçlanırken , 3 adet ürün bedelini iade konusu tüketicinin aleyhine sonuçlanmıştır. Yani olumlu yanıt alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder