6 Mart 2012 Salı

Eğitimde Çember Projesi


Eğitimde Çember Projesi başladı.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Niğde’de ilk kez yapılan “Eğitimde İyi
 Örneklerle Başarı 
Çemberi Projesi”ne başladı. Proje ile okullardaki iyi örneklerin
 paylaşılması ve
 eğitimin kalitesinin artırılması planlanıyor.

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından okullardaki örnekleri, uygulamaları

tespit etmek 
için düzenlenen "Eğitimde İyi Örnekler Başarı Çemberi Projesi" başlatıldı. 
Eğitimdeki
 başarıyı ve kaliteyi artırmak için kimin ne projesi, ne fikri varsa Milli Eğitimle 
paylaşmalarını
 istediklerini belirten İl Milli Eğitim Müdürü Ekinci, “Eğitimle ilgili her türlü görüş
 ve önerilere
 açığız” diye konuştu.

Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, eğitimde iyi örneklerin paylaşılması, 

sorunlara ortak 
çözümler aranması ve eğitim yöneticileri arasında tecrübeleri paylaşmak 
amacıyla böyle
bir projeye başladıklarını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder