13 Mart 2012 Salı

İSTİKLAL MARŞI' NI GÜZEL OKUMA YARIŞMASI


İSTİKLAL MARŞI'NIN KABULÜ VE MEHMET AKİF ERSOY' U ANMA AMACI İLE.. İSTİKLAL MARŞI'NI GÜZEL OKUMA YARIŞMASI YAPILDI
           Çamardı ilçesi Mehmet Akif Ersoy Yatılı İlköğretim Bölge Okulu’ nun düzenlediği ilçedeki okullar arası “ İstiklal Marşı’ nı Güzel Okuma Yarışması “  ilköğretim öğrencileri arasında yapıldı.
         Çamardı YİBO ‘ nun toplantı salonunda gerçekleşen yarışmaya merkez ve köylerden toplam 12 okulun  öğrencileri katıldı. Yarışmaya konuk olarak katılan Burç İlköğretim Okulu 2. Sınıf Öğrencisi   Düriye Erdoğan’ ın  İstiklal Marşı’ nı okumasından sonra başladı.   
         Yarışmaya 12 öğrenci katılacaktı. Fakat Sulucaova köyünden Mahiye AKCAN ‘ ın aşırı kar yağışı sebebi ile köy yolunun ulaşıma kapanmasından dolayı yarışmaya katılamadı.
           Yarışmayı izlemeye İlçe Kaymakamı Mehmet F. DÖNMEZ , Belediye Başkanı Yavuz SOYLU , Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY , M. E. Şube Müdürleri Hacı DÜNDAR , Nurgül ÇETİN  ve okul müdürleri Orhan ÇETİN , Kudret ÖZÇELİK , Yaşar ÖĞÜT , Salih AYDEMİR , Cemil AKDEMİR ,öğretmen ve öğrenciler katıldı.
      Yarışmada öğrenciler , slayt gösteri ve fon müziği eşliğinde İstiklal Marşı’ nı okudular. Öğrenciler ezber , telafuz , temaya uygunluk , vurgu , tonlama , sahneyi kullanma ve şiiri yorumlama gibi konularda puanlamaya tabi tutuldular.
       Jüri de , Gülay Uzkurt , Murat Bozoğlu , Serap Topuz ve Fatih Anğı isimli öğretmenler görev aldı.
       Yarışma sonucunda Çamardı Nazmiye Pınar İlköğretim Okulundan Betül DÜNDAR 1.oldu. Ödülü Mp4 ve Kitabı Kaymakam Mehmet F.DÖNMEZ , kısa bir konuşma yaptıktan sonra verdi.
        2. Olan öğrenci Çamardı YİBO ‘ dan Ayşe Nur TEKİR ‘ e ödülü MP 3  ve kitabı Belediye Başkanı Yavuz SOYLU verdi.
          3.olan öğrenci Burç İlköğretim Okulundan Fatma TÜRKÖZ’ e  ödülü kol saati ve kitabı Milli Eğitim Müdürü Mehmet ULUSOY verdi.

1 yorum: