8 Mart 2012 Perşembe

Eğitimde ilk E-Konferans


               Eğitimde ilk E-Konferans Niğde’de yapıldı.
 
     Söz konusu seminere tüm okul ve kurum müdürlerinin saat 14:00'da seminer
 merkezinde hazır bulunmaları istendi.Çamardı ilçesinde okul müdürleri YİBO
toplantı salonunda e- konferansı izledi.
.Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü e-konferans yöntemiyle uzaktan eğitime başladı.
 Ankara’dan internet yoluyla Niğde’ye bağlanan Tansel Yazıcıoğlu, 
okul müdürlerine Sınıf Denetimi Semineri hakkında bir e-konferans verdi. 
Niğde Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, Türkiye’de ilk elektronik
 konferansın Niğde’de gerçekleştiğini söyledi.

Konferans öncesi bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci,

 e-konferansın bir ilk olduğunu belirterek, “Gelişen teknoloji ve çağın gereklerini
 eğitimde kullanmaya devam ediyoruz. Uzaktan e-konferans Niğde’de bir ilk, 
yanılmıyorsam Türkiye’de de Milli Eğitim Müdürlükleri arasında ilk kez biz 
 kullanıyoruz. Zaman, enerji ve maddi kazanç tasarrufu ile e-konferans sistemini
 artık sık sık kullanacağız. Okul Müdürlerimizlee-konferans yoluyla
 toplantılar yapmayı planlıyoruz. .Bizlere bu imkanı sağlayan ve teknoloji
 eğitimde örnek  olarak kullanan Bakanlığımıza teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder