22 Mart 2012 Perşembe


Niğde’de Liderlik Konferansı
Mevlana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Vehbi Çelik, Niğde’de
 “Eğitimde Yeni Yaklaşımlar ve Liderlik” konulu konferansa katıldı.

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü’nün düzenlediği konferans Sungurbey Eğitim 

Kurumlarında gerçekleşti. Konferansa Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci,
 Milli Eğitim Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, İlçe Milli Eğitim Müdürleri ve 
Niğde’deki tüm kurumların müdürleri katıldı.

Konferans öncesi bir konuşma yapan İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, 

eğitimde yeni yaklaşımları önemsediklerini ve bu yenilikleri eğitim yöneticilerine 
aktarmak istediklerini söyledi. Değişen ve gelişen dünyada eğitim alanındaki her
 türlü değişimi aktarmak istediklerini ifade eden Ekinci, bu tür konferansların 
devam edeceğini de sözlerine ekledi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder