17 Mart 2012 Cumartesi

K.Nevşehir spor' a Bayan Başkan


NEVŞEHİR SPOR TARİHİNDE BİR İLK; K.NEVŞEHİRSPOR’DA BAYAN BAŞKAN


1984 yılından beri Nevşehir’de faaliyetlerini aralıksız sürdüren Nevşehir’in en aktif kulüplerinin başında gelen Kapadokya Nevşehirspor’da değişim ve atılım rüzgârı yaşandı. Nevşehir tarihinde bir ilk olan yeni yönetim kurulu seçimiyle Kapadokya Nevşehirspor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanlığına Oya Karabıyık getirildi. 
olağanüstü genel kurul seçimi sonrası Kapadokya Nevşehirspor Kulübü Derneği Yönetim Kurulu Başkanlığına Nevşehirde bir ilk olan bayan başkan Oya Karabıyık seçildi. Oya Karabıyık başkanlığında oluşturulan yeni yönetim kurulunda Başkan yardımcılığını İlker Karabıyık, Genel kaptanlığı İbrahim Karabıyık, Genel Sekreterliği M.Tolga Karaca ve muhasip üyeliği Mehmet Hemit yapacak. 
 Ayağının tozuyla açıklamalarda bulunan Kapadokya Nevşehirspor Yönetim Kurulu Başkanı Oya Karabıyık Nevşehir tarihinde bir ilk olması nedeniylede bu sevinci yaşayan bir birey olarak çok mutlu olduğunu ifade etti. ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder