31 Mart 2012 Cumartesi

eğitime bir büyük destek daha


Kavaklıoğlu, Milli Eğitim Bakanlığı ile gerçekleştirilen görüşmeler neticesinde Niğde Merkez ve Bor ilçesine iki yeni modern sağlık meslek lisesi projesi kazandırıldığını, ödenekleri ayrılan okulların Eylül ayında tamamlanıp eğitim ve öğretime hazır hale geleceğini aktardı.
Eylülde eğitim ve öğretime hazır
AK Parti Niğde Milletvekili Kavaklıoğlu yaptıkları incelemeler neticesinde Sağlık Meslek Lisesi konusunda Niğde’nin eksikleri olduğunu gördükleri ve öğrencilerin daha iyi fiziksel şartlarda eğitim görmeleri konusunda kolları sıvadıklarını belirtti. Niğde ve Bor ilçesine yapılacak iki yeni modern okulla eğitim ve öğretimde kalitenin yükseleceğini kaydetti. Meslek liselerine önde gelen bir memleket meselesi olarak baktıklarını vurgulayan Kavaklıoğlu ödenek sorunları aşılan yeni okulların Eylül ayında eğitim ve öğretime hazır hale geleceğinin planlandığını ifade etti. Kavaklıoğlu açıklamasını “Halkımıza moral veren icraatlar, hizmetler yapmaya devam edeceğiz” diyerek tamamladı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder